background

Tuesday, May 17, 2011

xtau apa nk tulis..hati tgh sdh

hati tgh sedih...aku nk melalut je kat sini...hahahaha...huh...
aku nk lupa kn dya dgn secepat yg mungkin..??
mcm mna cara???
aku pon xtau..memg susah la...
sbb aku syg dya..
tapi tulu ex aku 3 taun kot aku leh lupa..xkn dya aku xleh lupa kan..
hmm aYU BOLEH...ngee.....
hahaaha aku boleh..
aku boleh...
aku xkesah apa org cakap..
yg pasti aku dh jumpa kebenaran sebenar..
n yakin n pasti keputusan aku wat ny yg terbaik..
demi kebahagian dya..
biarla..
dya angp aku jhat..
tapi n dya tau..
aku jahat sbb nk tgok dya hapy...
aku xnk siksa dya
atau sapa2 ag...
aku nk hidup cara aku..
pasny aku balik kampong..
wat keja2 kmpong sementara
tgu dpt surat reja...
...
isyllah satu hari t lau ada jodoh jumpa la kami...
.yg pasti KITA HANYA MERANCANG TUHAN MENENTUKAN...
...Aku time dya dgn baik n aku lepas dya dgn baik..
7.12.2010```~17.5.2011.. slma ny ja hbgn kami bertahan..
tgok tarik mcm dh d rancang kn..TAPI TU LA..HAKIKAT NYA
DAH TERTULIS HUBUGAN NY SMPAI SITU JA APA KN DAYA KAN..
HMM...tapi kepada dya..aku doakn yg terbaik la..
aku tau aku jhat n akn terus jahat d mta dya..
,,,,
ya allah kuatkan la hati hamba mu ini..
sesungguh nya hamba lemah untuk hadapi
dugaan  yg kau beri ini ya allah....
ya rabanalamin.......

No comments:

Post a Comment