background

Sunday, April 3, 2011

CIta~CItA KU YG BLM KESAMPAIAN....

assalamualaikum.....hmm
kat sini jek la
tempat aku lepaskn segala rasa yg terpendam.....
berkenaan dgn cita2 aku.....
AKUUU```PON ADA CITA2 JUGAK MACAM DGN ORG LAIN
tPI Cita aku ny x la sehebat org dluar sana
dari kecik sampai besar aku bercita2 nk jadi
sorang polis ....aku nk tlg masyaratkat...dan negara
aku benci sngt dgn pengkhianat  au bnci sngt2....
mungkin sebb tuh la aku bersemngat nk jadi polis...
tpiiii???
org kata polis ny makan rasuah la mls keja la
betul ke???
bg aku xkot.......
maksud  aku xkesemuanya lah polis macam tuh
 adaa jugak sesetegah orang ny benci sngt kat polis 
kenapa????
alasan polis jahat salah guna kuasa>>
 ishhh bodoh toi lah orang2 macam tuh kan....
kalau lah polis tuh jahat dah lama dah agak nya
penjenayah bersuka rela...
..
emmm tuh la manusia kan ada yg suka ada yg x suka
BALIK PADA CITA2 AKU NK JADI POLIS
  
aku nk tegak keadilan ..aku nk buka mata mayarkat
yg pandang serong terhadap polis2
yg dah bertugus lumus  berjaga siang malam
berpanas
d tgah jalan
berteduh d pondok2 kecil
melayan karenah  orang2 sekeliling
menjaga keamanan negara....
dan
mempertahan kan negara ny
,,,
untuk apa sume tuh
kalau x untuk rakyat
...emmmmmm
aku harap sngt satu hari  cita2 aku 
tercapai...
tercapai  
tercapai~~~
aku snggup bertarung nyawa dmi negara
.................

2 comments:

  1. nk tnya sikit tinggi cukup ke x????heheheh

    ReplyDelete
  2. hahhaaha~~wat elok kit nah..cukup la weyh....
    ang jek yg x cukup inci..zzzzzzzzz~~~~!!!

    ReplyDelete