background

Monday, April 25, 2011

malu malu malu~ZZZZZZZzz``

wulamakk....tadi kan...aku p..apply askar,,
saje nk cuba try test je kot2 ada rezeki..
kebetulan.....pemilihan tuh kat bawah tu je~~
hmm ..
time aku isi borang tadi pklong tuh tgok..
result aku..
dya kata.cm ny..'mu ny pong dapt jelek jgk,,,,.
apa la sekolah mna la mu ny,,,"
perhh aku malu gila kot..
tapi aku just senyum jek....la...xkn ku nk melawan kot..
haha...
ank dye pon sama jgk ja..kata kat aku..
heh..apa la.....
......
.....
pastu pklong sowg ag plk..
mintak ic aku bgi arh
pstu dya kat aku orang asing22..
`
`
` ewah2 paksong sesuka hati jek kta aku org asing nah,,'
just ckp dlm hati jek haha..
paklong tuh kata. nanti p wat ic lain..
nnti jumpa dgn sya lagi ic mcm ny jugak siap la saya halu balik..
"hatiku berkata..aleh wulamak nk halau2 arhh ada aku kesah umh aku kat ats tuh ja...
aku buleh jalan balik arhh,,, 
xkena modal pon ..'
hahaah just hati ku yg kata.........k .....
zzzz
zzz
zz
z
z
mengantok la plk...
dah arh nk smbong tdo arh cite x dn habeh ahah~~

No comments:

Post a Comment