background

Sunday, April 24, 2011

huh tadi aku tgok cite korea tajuk FLY HIGTH...``kot tah aku hntam je btl ke x tjuk dya ahah...

tADi kAN...aku tgok cit korea tuhh la...
kann...
aku nagehh,,,eee terok toi lah...~`
best gile  awal tuh aku gelak tersegah2 ..
pstu aku nages....plk..sedik..
ala cite korea awal memg lawak pon...last2 sedeh la kn..
ahaha...... ~  
`
~
~ ny aku nk cite napa besa n sedih sngt cite tuh,,
y bestnya~~~~:)
 `` mcm ny..laki tuh suke gile kan pompuan tuh....
yg pompuan tuh pulak ganas,,,,mantel sikit... dah
tuh laki tuh wat mcm2 la kat pompuan tuh...
lwk gila......mcmm2 laki tuh wat tapi tetap jugk kena marah dgn pompuan tuh haha...

satu harii`````

sedih plk~~~

satu hari tuh....mak pmpuan tuh bunuh diri
 pmpuan tuh tduh ayh dyabunuh diri..
dye bnci sngt kat ayh dya
pmpuan tuh agk mentel la...
dahtu...ayh dya plk bunuh diri....
n dya plk cuba nk bunuh diri..
tapi terselamat.........
sebb ADA laki tuh selamat kn dya...
laki tuh sanggup meragut....
nk cari duit,,
nk bayar kos hospital....
last2 laki tuh kena tgkap dgn 
orang yg dya ragut tuh..
rg tuh suh dya,,jadi pelayn...pmpuan..
soo lama kelamaan...
ada sowg mamat tuh bawak laki tuh masuk...
geng jahat,,,,n..laki tuh dah berkuasa....
tapi dya buat sume tu demi pompuan tuh la...
bila dya balik ke hosptal tadi pompuan tuh dah xda...
polis dah bawak pompuan tuh ke soul..
kerana d tuduh membunh,,,ayh dya,,,,
laki tuh pon p la ...kat pompuan tuh..
perhhh~~~ setia gila `~~.
hmm,,,,, laki tu tlg lepaskn pmpuan tuh dari hosptal gila,
pastu laki tuh kena tikam gn orng jahat..yg gila kuasa...

huh~~sedih kn...,, (pengajran cite ny..kita hndaklah  berkorban demi orng yg kita cintai....,,,,,
,,,zzzzzz) gentleman gile laki tuh...alangkah indah ny laO pakwe aku mcm tuh,,,
hahhaahahahaaha.............dah la romantik...........perhh......~ZZZZZZZZZZ~ZZZZz


No comments:

Post a Comment